Accès professionnel réservé

Code oublié ?

Forums

coolt, var stj?rnklar grafik fr?n det dynamiska tema

Le compte Facebook de la Chambre

coolt, var stj?rnklar grafik fr?n det dynamiska tema

Message par caicai2017 » 06 Septembre 2019, 04:01

Idag kommer Paul George Nike Roshe Run Dam att debutera i sin andra signatursko, PG2. Passande nog kommer han att g?ra det under en t?vling som testar ?tta?riga proffsstatus som en av ligans b?sta tv?v?gsspelare och p? en domstol omgiven av andra idrottare som delar skillnaden att ?ga en egen signatursko.
"T?nk p? arvet fr?n Nike Basketball i Nike Roshe Run Womens allm?nhet och alla de signaturidrottare som vi har haft p? v?gen och hur sp?nnande m?nga av dessa produkter har varit och hur de ?r s? kulturellt relevanta," s?ger Tony Hardman, designer f?r b?da PG1 och PG2. ”Att vara en del av det arvet ?r Adidas Ultra Boost Damen tungt; du f?rs?ker bara s?tta din st?mpel p? det p? v?gen. ”
H?r ?r fem regler som George och Hardman h?ller sig vid s? att de kan forts?tta att imponera p? deras underh?llningskultur. Det ?r ingen hemlighet att George ?lskar spel (han gynnar PlayStation-konsoler). Faktum ?r att han anser sig vara en Nike Air Max 270 Mujer av de st?rsta spelarna i NBA. Med lanseringen av PG2, ett samarbete som belyser George's passion och PS4, kan han ansluta dessa tv? v?rldar.
”Jag hade precis en skicklighet f?r videospel,” s?ger George om hans passion. ”S? fort jag uppt?ckte PlayStation, Nike Air Huarache Dames kastade jag antydningar hit och dit till min pappa - Nike Air VaporMax Dames klippte bort urklippet av ett videospel, klippte ur klippet fr?n PlayStation och lade det p? sin byr?. Jag kommer ih?g p? julmorgonen, jag lade upp min g?va och s?kert nog, det var PS2. Jag har varit en PlayStation-kille sedan dess. ”
Skon Nike M2k Tekno Womens har en m?ngd PlayStation-specifika nickar, inklusive en upplysta tunga och mer. ”Vi arbetade direkt med PlayStation-teamet p? alla aspekter av denna sko. En sak som de gav, vilket var riktigt coolt, var stj?rnklar grafik fr?n det dynamiska temat som kommer att finnas tillg?ngligt f?r din PlayStation Nike Air Huarache Femme 4 med en kod fr?n skon. Det ?r en vacker grafik, s? vi gjorde det till strumpfodret, "konstaterar Hardman. Medan PG1 inneh?ll bootie-konstruktion och en framst?ende rem i framfoten, f?redrar designen av PG2 en mer traditionell tungkonstruktion. avamedicus.de Men George ville fortfarande att en sn?v l?sning skulle vara ett k?nnetecken f?r hans linje, s? f?r att l?sa f?r omkopplaren utvecklade Hardman det han kallar ”dynamiska vingar” vid framfoten. ?ven om detta erbjuder samma l?sniv? som det tidigare systemet, f?rb?ttrar den nya estetiken den totala Nike Air Force 1 Dámské passformen. "Det eliminerar ocks? n?gra av de problem vi hade d?r remmen kanske var f?r l?ng f?r smala f?tter," f?rklarar Hardman. En av George's favoritcitat ?r: "S?g inte att himlen ?r gr?nsen n?r det finns fotavtryck p? m?nen." Det ?terspeglar inte bara hans v?g fr?n sm?staden Palmdale, Kalifornien, Nike Roshe Run Dames till NBA utan p?minner ocks? om att ett f?rsta steg ?r avg?rande f?r hans framg?ng p? b?da sidor om bollen.
”Min k?rlek till basket klickade tidigt. Jag var galen efter spelet. Jag vaknade tidigt f?r att dribla, lekte utanf?r barfota och springa Adidas Superstar Womens upp och ner p? min gata i hundra graders v?der med en ryggs?ck full av stenar och f?rs?ka l?ra mig att f? mer studs, ”minns George. ”Jag brukade g?ra de galna sakerna eftersom min ambition inte bara var att spela i parken eller p? gatorna; Jag ville spela p? h?gsta niv?. ”
caicai2017

Message(s) : 236

Re: coolt, var stj?rnklar grafik fr?n det dynamiska tema

Message par veri » 06 Octobre 2019, 15:05

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru
veri

Message(s) : 57687

Retour vers Facebook